Zimowa elegancja

09:09

Futrzany kołnierz przy płaszczu to dla mnie kwintesencja zimowej elegancji w stylu retro. Przyjemnnie otula twarz i szyję, a i dodaje szyku.




Wraz z chłodem, pojawiają w necie memy jak ubrać się zimą - elegancko czy ciepło :)


Ja jednak jestem trzecim typem, który uważa, że można wyglądać stylowo i elegancko, a przy okazji być ciepłym ziemniakiem :) Warstwy, naturalne materiały, odpowiednie dodatki i zima mi nie straszna :).




Wprawdzie ten płaszcz nie nadaje się na wielkie mrozy jakich doświadczyliśmy w tym roku, ale i tak dobrze się sprawdza przy minusowych temperaturach. 
Dopiero po zakupie zobaczyłam, że jest bardziej granatowy niż czarny, jednak niczemu to nie przeszkadza. Do tego botki z futrzanym wykończeniem i moja niezawodna opaska - przy mojej ilości włosów dobranie czegoś co będzie grzało i jakoś wyglądało jest wyzwaniem! 





Płaszcz- Orsay // buty - CCC

Polecam także:

0 komentarze

Popularne posty

Facebook