Żółty płaszcz na przedwiośnie

19:08

W zeszłym roku postanowiłam, że nie dam się polskiej szarości na ulicach i sprawię sobie kolorowy płaszcz. Jak postanowiłam, tak zrobiłam, i nie szukając daleko, bo podczas świątecznych zakupów, w Mohito wypatrzyłam piękny płaszcz o męskim kroju w kanarkowym kolorze (oczywiście za pół ceny!).




Płaszcz wpisuje się w modę lat 40', która stawiała na funkcjonalność, a wzory mody męskiej śmiało przenikały do damskiej. Prosty krój, dwurzędowe zapięcie - elementy typowe dla płaszczy noszonych przez Panów. 





Dla mnie najważniejszy był kolor, chociaż przyznaję, że płaszcz dość często odwiedza pralnię (no, ale cóż, ciemne też się brudzą!). Pamiętam, gdy kilka lat temu oglądałam "Gossip Girl" i zachwycałam się płaszczami Blair Waldorf. Wtedy jednak trudniej było dostać płaszcz w nietypowym kolorze.




Dodatkowo, retro akcentem jest chustka noszona na głowie. To z kolei inspiracja  Audrey Hepburn i jej wizerunkiem w "Szaradzie". 


Płaszcz - Mohito // buty - Deichmann // apaszka - Promod // okulary - allegro

Polecam także:

1 komentarze

Popularne posty

Facebook