Sukienka inspirowana stylem Joan Halloway

12:41

Serial Mad Men pojawił się na ekranach 9 lat temu. Przez 7 sezonów mogliśmy śledzić losy nowojorskiej agencji reklamowej na tle burzliwych lat 60.
Serial zaczęłam oglądać z miłości do mody, jednak szybko stał się jednym z moich najlepszych seriali jakie miałam okazję oglądać.


Jedną z głównych bohaterek jest Joan Holloway (później Joan Harris), grana przez Christinę Hendricks. Rozwój postaci, gra aktorska zachwyca. I tak jak w wypadku całego serialu - zachwyca też moda.


Joan najczęściej pojawiała się w czerwieni, fiolecie, zieleni i niebieskim. Fasony są dopasowane, przeważnie jednokolorowe, ale zdarzają się też wzorzyste. Dodatkiem są broszki i charakterystyczny naszyjnik z długopisem. Włosy są nienagannie upięte, a całość dopełnia idealny makijaż.


Joan nie jest chudym patykiem, a jej  pełne kształty są obiektem westchnień całego biura. Jest świadoma swojej urody i seksapilu, jednak przy tym jest piekielnie inteligenta i ambitna.



Moją sukienkę inspirowaną stylem szefowej biura kupiłam w TK Maxie. Nie mam okazji bywać w tym sklepie zbyt często, jednak każda wizyta skutkuje jakimś trafionym zakupem. Sukienka jest uszyta z przyjemnej bawełny, dość cienkiej i obcisłej. Dzięki temu dobrze też się sprawdza zimową porą gdzie wystarczy dodać gruby sweter.



Podobna? :)







Polecam także:

3 komentarze

  1. Dla mnie ta sukienka nawet nie jest podobna. Ona jest niemal identyczna! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, świetny traf:) Sukienka piękna, a serial będę musiała kiedyś obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Facebook