Szyfonowa sukienka w groszki

12:11

Granatowa sukienka w białe groszki, apaszka wiązana pod szyją, delikatny szyfon....
Sukienka jest bardzo elegancka, troszkę inna niż większość moich letnich kreacji.








Bardzo subtelna i urocza sukienka o wdzięcznej nazwie Penelope pochodzi z Lindy Bop,  Sukienki tej firmy nie raz zagoszczą na tym blogu, bo różnorodność wyboru jest ogromna, niestety z jakością bywa gorzej. W przypadku tej sukienki mam ogromny problem... z zapięciem, mimo, iż jest to mój rozmiar, a po dociągnięciu zamka wszystko leży idealnie. Najczęściej ubieram ją z czyjąś pomocą - czuję się niczym elegantka z okolic 1910 roku, gdy panie miały swoje garderobiane ;).







Większość fanek stylu retro i vintage uwielbia groszki, w tym oczywiście ja. W tym wypadku o wyborze nie zadecydował krój, a właśnie wzór.







Z rękawiczkami i klasycznymi szpilkami czuję się niczym prawdziwa elegantka z lat 50. 





Sukienka - Lindy Bop // szpilki - JUMA // rękawiczki - vintage z lat 60
fot. Anna Kostorz

Polecam także:

2 komentarze

  1. Piękna sukienka! Bardzo cieszę się, ze wróciłaś do blogowania. Byłaś jedną z osób które mnie zainspirowały do prowadzenia własnego bloga retro. Tylko jak to zwykle bywa, nie ma zdjęć, nie ma notek i temat powoli umiera. :)
    Pozdrawiam!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Ja się postaram nie odpuścić tym razem :)

      Usuń

Popularne posty

Facebook