Spódnica z Twin Peaks

16:50



Kiedy ją zobaczyłam na Targach Mody i Dizajnu w Katowicach w grudniu wiedziałam, że musi być moja :) Powody były dwa - szyta z pełnego koła i wzór niczym z Czarnej Chaty z mojego ukochanego serialu - Twin Peaks.





Nie wiem kiedy pierwszy raz zetknęłam się z serialem, z dzieciństwa pamiętam muzykę i czołówkę. Później już, serial zobaczyłam bardziej świadomie i bardzo dokładnie i … oglądam nadal :) Co jakiś czas z przyjemnością do niego wracam. I mimo, że znam fabułę na wylot, “wiem, kto zabił Laurę Palmer” i tak oglądam w napięciu. Nie do podrobienia mieszanka horroru, thrillera, komedii, telenoweli, a do tego charakterystyczne postacie i niezwykły klimat. A jeśli tylko jakaś książka czy film opatrzona jest hasłem - “w stylu Twin Peaks” - natychmiast po to sięgam (efekty są różne rzecz jasna). Z drżeniem czekam na 3ci sezon, a gdy pojawiają się wiśnie to zaraz piekę słynny placek wiśniowy i raczę się nim w towarzystwie damn good coffee :)




A co do mojej głównej bohaterki, czyli spódnicy :) Dobrze się czuje w towarzystwie czerni i czerwieni (czyli jak najbardziej w klimacie Twin Peaks), z czerwonymi szpilkami i czerwoną petticoat.








 I w czerni:


















Spódnica - B_A_B_S via DaWanda // czerwony sweterek - Marks&Spencer via secondhand // czarny t-shirt - F&F via secondhand // pasek - allegro // buty - secondhand // pończochy - What Katie Did

Polecam także:

7 komentarze

  1. Zakochałam się w spódnicy, piękna... ukradłabym <3 mnie podoba się bardziej wersja czarna ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja noszę różne wersje w zależności od pogody :)

      Usuń
  2. Mnie też bardziej przypadła do gustu wersja czarna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daje różne możliwości kolorystyczne, zastawiam się też na innymi zestawieniami :)

      Usuń
  3. Na czerwono podoba mi się bardziej :)
    Karol

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Facebook